У 2016 році британський споживач Вес Меткалф придбав огірок у Tesco та виявив у ньому мертвого хробака. Замість того, щоб обурюватися, він написав жартівливу скаргу на Facebook, назвавши хробака Вільямом і описавши його як нового домашнього улюбленця, який, на жаль, виявився не дуже активним. Цей допис швидко став вірусним, зібравши понад 30 000 поширень і 10 000 коментарів. BBC
Tesco відповіли в тому ж дусі, опублікувавши поетичну оду Вільяму від імені співробітника служби підтримки Роберта. Це спричинило подальший обмін віршами та жартами між Меткалфом і Tesco, включаючи переробки пісень “Wonderwall” від Oasis та “Parklife” від Blur, присвячені Вільяму. BBC
Ця історія стала прикладом того, як гумор і креативність можуть перетворити потенційно негативну ситуацію на позитивну PR-кампанію. Вона також підкреслила важливість людяності та дотепності в обслуговуванні клієнтів.
У цьому дописі ми розглянемо, як один жарт про хробака став інтернет-сенсацією, і що ми можемо навчитися з цієї історії про силу гумору в повсякденному житті та бізнесі.